آیدی فیکسر

۱۰ اپلیکیشن رایگان و کاربردی برای اپل واچ

در اینجا به معرفی ۱۰ اپلیکیشن رایگان و کاربردی اپل واچ می‌پردازیم که بدون نیاز به هزینه می‌توانید از آن‌ها روی ساعت خود استفاده کنید.

اپل واچ به خودی خود دستگاه بسیار کاربردی و توانمندی است. اما درست مثل آیفون‌ها، شما می‌توانید با بهره‌گیری از اپلیکیشن‌هایی که داخل اپ استور وجود دارد، خیلی بیشتر از آنچه که هست را به دست بیاورید. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که شما برای استفاده از آن‌ها باید اشتراک تهیه کنید، اما اپلیکیشن‌های رایگان زیادی نیز برای اپل واچ وجود دارد.

اپلیکیشن های رایگان و کاربردی اپل واچ

اپلیکیشن های رایگان و کاربردی اپل واچ

در این مطلب از فراسیب، بین هزاران اپلیکیشن موجود در اپ استور جستجو کرده‌ایم و ۱۰ اپلیکیشن رایگان و کاربردی برای اپل واچ را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین اپلیکیشن های رایگان اپل واچ

۱- Parrity

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

به خاطر اندازه کوچک نمایشگر، مرورگرهای وب زیادی برای اپل واچ عرضه نشده است. در واقع وب‌گردی روی مچ دست شما نمی‌تواند تجربه دلنشینی داشته باشد، اما گاهی اوقات استفاده از آن ساده‌تر از درآوردن آیفون از داخل جیب است. در این مواقع می‌توانید از اپلیکیشن Parrity استفاده کنید.

این مرورگر وب اپل واچ برای بارگذاری صفحات وب در پس زمینه پیش از رندر کردن آن‌ها از آیفون استفاده می‌کند و سپس آن‌ها را آماده‌ به نمایش درآمدن در نمایشگر کوچک اپل واچ می‌کند. اسکرول کردن در یک پیج از طریق تاج دیجیتالی، انتخاب یک بخش از طریق ضربه زدن روی صفحه و وارد کردن یک آدرس وب جدید نیز با استفاده از Siri یا Scribble انجام می‌شود.

همانطور که احتمالاً خودتان هم انتظار دارید عملکرد این مرورگر خیلی آهسته و ناخوشایند است، اما در عین حال Parrity راهی را برای به نمایش درآوردن صفحات وب روی اپل واچ شما ممکن می‌کند.

۲- My Water

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

یکی از ساده‌ترین راه‌های کاهش وزن و افزایش سلامت جسم این است که مطمئن شوید در طول روز به مقدار کافی آب مینوشید. اما فراموش کردن اینکه چقدر آب در طول روز نوشیده‌اید هم آسان است. اپلیکیشن My Water همیشه حواسش به شما خواهد بود.

این اپلیکیشن رایگان به نوشیدن آب شما در طول روز نظارت می‌کند، به شما می‌گوید که به مایعات بیشتری نیاز دارید و سپس آمار و ارقام دقیق را روی صفحه اپل واچ شما به نمایش درمی‌آورد. شما می‌توانید هر نوع نوشیدنی را برای نظارت توسط اپل واچ خود در اپلیکیشن Apple Health تنظیم کنید.

My Water می‌تواند طیف گسترده‌ای از مایعات، از قهوه گرفته تا نوشابه را شناسایی کند و مقدار کل نوشیدنی‌هایی که در طول روز می‌نوشید را هم محاسبه کند. سپس بر اساس جنسیت، وزن و سطح فعالیت شما بررسی می‌کند که چقدر به نوشیدن در طول روز نیاز دارید و میزانی که می‌نوشید را با مقدار مایعات هدف مقایسه می‌کند.

هرچند استفاده از این اپلیکیشن به صورت معمولی رایگان است، ولی شما می‌توانید با خرید اشتراک پولی، نوع و اندازه لیوانی که در آن می‌نوشید را سفارشی کنید.

۳- Overcast

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

Overcast یکی از محبوب‌ترین پخش‌کننده‌های پادکست برای پلتفرم iOS است و به عنوان یک اپلیکیشن برای اپل واچ هم در دسترس قرار گرفته است. نسخه آی او اسی اپلیکیشن Overcast به شما اجازه پخش آنلاین هر پادکستی در آیفونتان که مشترک آن هستید را می‌دهد. علاوه بر این تا ۲۰ اپیزود در یک پلی لیست را نیز می‌تواند به صورت آفلاین پخش کند.

شما می‌توانید از طریق اپل واچ خود آنچه در اپلیکیشن Now Playing یا خود Overcast در حال پخش است را کنترل کنید که شامل تنظیم سرعت پخش می‌شود. Overcast یک اپلیکیشن رایگان است که بودجه خودش را از تبلیغات تأمین می‌کند. اگر می‌خواهید تبلیغات روی صفحه اپل واچ شما ظاهر نشود می‌توانید اشتراک یک ساله آن را تهیه کنید.

۴- SleepWatch

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

اپل با watchOS 7 نظارت بر خواب را رسماً به اپل واچ آورد، اما اپلیکیشن‌های متفرقه‌ای وجود دارد که این کار را به شکل بهتری نیز انجام می‌دهند.

با اپلیکیشن SleepWatch، شما می‌توانید اطلاعاتی در مورد زمانی که به خواب می‌روید و بیدار می‌شوید، میزان راحت بودن خواب، ضربان قلب در طول خوابیدن و اینکه چقدر به اهدافتان در خوابیدن نزدیک شده‌اید را به دست بیاورید.

اپل واچ از طریق اپلیکیشن Health به آیفون شما متصل می‌شود تا اطلاعات مختلفی که از نظارت روی خواب شما به دست آورده است را به آن انتقال دهد. ضمن اینکه اطلاعات مربوط به سن، قد و وزن شما هم دریافت می‌شود تا بهترین میزان خواب برای شما تعیین شود. SleepWatch به صورت خودکار روی خواب شما نظارت می‌کند، اول صبح از شما در مورد شادابی‌تان سوال خواهد کرد تا به شما کمک کند بهترین خواب ممکن را تجربه کنید.

البته یک گزینه اشتراکی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که امکانات اضافه‌تری مثل توانایی تنظیم زنگ هشدار از طریق ساعت هوشمند دور مچ‌تان را هم ارائه می‌کند. شما همچنین می‌توانید با تهیه اشتراک، کارت‌های مربوط به گزارش خواب خود را مشاهده کرده و ارتباط بین کیفیت خواب و تغییر در سبک زندگی‌تان را مشاهده کنید.

۵- Weathergraph

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

Weathergraph اپلیکیشن انحصاری اپل واچ است (اگرچه شما باید از طریق آیفون آن را دانلود کنید) و به شما اطلاعات رنگارنگی از وضعیت هواشناسی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن با آیکون و رنگ‌های مختلف میزان پوشش ابر، بارش و دما را در گذر زمان نشان می‌دهد و نمایی با گزارش ۱۲ ساعته تا ۵ روزه از وضعیت هوا را در اختیار شما می‌گذارد. یکی از بهترین مزایای این اپلیکیشن، تعداد زیادی کامپلیکیشن برای ارائه، به خصوص برای کاربران مشترک خود است که به شما اجازه می‌دهد واچ فیس اپل واچ خود را به انواع داده‌های مربوط به آب و هوا مزین کنید. این از Weathergraph بهترین اپلیکیشن آب و هوا برای اپل واچ را ساخته است.

۶- Night Sky

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

دنیای ستارگان با استفاده از اپلیکیشن Night Sky روی مچ دست شما بهتر هم می‌شود. این یک اپلیکیشن عالی برای برچسب زدن روی هر ستاره‌ای که در آسمان است، معرفی صورت‌های فلکی، ماهواره‌ها و حتی سایر سیاره‌ها است.

با این اپلیکیشن کافی است شما مچ دست خود را به طرف آسمان بگیرید تا هر عنصری که در آسمان وجود دارد را بشناسید. همانطور که مچ دست خود را به این طرف و آن طرف می‌چرخانید، می‌توانید اجرام آسمانی را هدف بگیرید تا نام آن‌ها روی صفحه اپل واچ نمایان شود و سپس بتوانید در اپلیکیشن Night Sky روی آیفون خود اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

۷- Nike Run Club

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

اگرچه اپلیکیشن Workout خود اپل هر چیزی که برای تمرینات ورزشی نیاز داشته باشید را به شما ارائه می‌کند، با این حال شما می‌توانید با اپلیکیشن Nike Run Club یک گام جلوتر بروید.

در طراحی این اپلیکیشن از فونت‌های بزرگی برای نمایش مسافت تا مقصد، ضربان قلب و سرعت شما در حین دویدن استفاده می‌کند. سپس وقتی دویدن شما به پایان رسید، یک نقشه ساده از مسیری که پیموده‌اید به نمایش درمی‌آید.

مشاهده سایر تمرینات دو شما در گذشته و یا راه‌اندازی یک تمرین دو جدید در این اپلیکیشن بسیار آسان است. کافی است مسافت، مدت زمان یا سرعت هدف را برای دویدن تنظیم کنید. اگر به انگیزه بیشتری نیاز دارید، اپلیکیشن نایکی چالش‌های مسافتی و حتی تمرین زیر نظر مربیان به صورت آنلاین را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

۸- Spark

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

هیچ‌کسی قطعاً علاقه ندارد کل اینباکس ایمیل‌هایش را روی اپل واچ مرتب‌سازی کند، اما اپلیکیشن Spark به شما کمک می‌کند همیشه پیام‌های خود را مرتب نگهداری کنید. این برنامه اینباکس شما را بر اساس پیام‌هایی که دریافت می‌کنید به سه بخش مختلف تقسیم می‌کند. بنابراین شما می‌توانید همیشه پیام‌هایی که از طریق اشخاص برای‌تان ارسال می‌شود را در بخش جداگانه‌ای مشاهده کنید.

سپس می‌توانید پیام دریافتی را مشاهده کرده، به آن پاسخ دهید، برای خواندن در آینده زمان‌بندی کنید، آن را آرشیو کرده و یا پاک کنید. همه این کارها تنها از طریق اپل واچ روی مچ دست شما انجام می‌شود.

Spark یکی از بهترین و محبوب‌ترین کلاینت‌های ایمیل در حال حاضر است که به شما اجازه دسترسی به چند حساب کاربری ایمیل را می‌دهد. بهتر از همه این‌ها، رایگان بودن اسپارک است.

۹- Heart Analyzer

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

اپل واچ یک ابزار فوق‌العاده برای این است که همیشه روی ضربان قلب خود نظارت داشته باشید و اپلیکیشن Heart Analyzer به شما کمک می‌کند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

این اپلیکیشن روی اپل واچ و آیفون به شما نمودارهای رنگارنگی را نشان می‌دهد که اطلاعات مختلفی از ضربان قلب شما از جمله ریتم طبیعی قلب (BPM)،‌ متوسط استراحت، حداکثر و حداقل‌ها، اشباع اکسیژن خون، تغییرپذیری و بازیابی آن را شامل می‌شود. این نمودارها می‌توانند روزانه، هفتگی یا ماهانه مورد بررسی قرار داده شوند. این چارت‌ها به صورت کامپلیکیشن‌ها نیز روی اپل واچ به نمایش درمی‌آیند.

۱۰- MiniWiki

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

۱۰ اپلیکیشن رایگان اپل واچ

خیلی سریع مباحث ویکی‌پدیا را روی اپل واچ مچ دست خود مطالعه کنید. MiniWiki با حذف تصاویر و پیوندها به شما اجازه می‌دهد بدون دردسر روی نمایشگر کوچک اپل واچ خود این کار را انجام دهید. بنابراین می‌توانید از طریق این اپلیکیشن در مورد یک موضوع جستجو کرده و مقاله‌هایی که در ویکی‌پدیا مربوط به آن وجود دارد را مطالعه کنید.

جستجو در ویکی‌پدیا از طریق اپ MiniWiki با Scribble یا Dictation انجام می‌شود. شما حتی می‌توانید مبحثی که جستجو می‌کنید را ذخیره کنید تا در زمانی دیگر آن را مطالعه کنید. شما همچنین می‌توانید بین داغ‌ترین مباحث نیز به صورت تصادفی گشت و گذار بزنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از قابلیت دانلود و مطالعه آفلاین مباحث نیازمند تهیه اشتراک ویژه هستید.

تاکنون از کدام یک از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرده بودید؟

اپلیکیشن های رایگان اپل واچ

اپلیکیشن های رایگان اپل واچ

تمام اپلیکیشن‌های اپل واچ که در این مقاله معرفی شدند، رایگان هستند. هرچند برخی از آن‌ها برای ارائه دسترسی به برخی امکانات اضافی نیازمند پرداخت هزینه یا تهیه اشتراک ویژه هستند، اما کاربرد آن‌ها در حالت طبیعی رایگان است.

آیا تا به حال تجربه نصب و استفاده از یکی از اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم را داشته‌اید؟ تجربه خود را با ما و کاربران محترم فراسیب به اشتراک بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

اشتراک گذاری این پست :

ثبت نام

وارد شوید