آیدی فیکسر

با این ۶ بازی معروف و آفلاین آیفون، هیچوقت حوصلتون سر نمیره!

در این مقاله به معرفی ۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون های اپل خواهیم پرداخت که همیشه و در هر شرایطی شما را سرگرم خواهند کرد.

فرقی نمی‌کند که از اینترنت وای فای استفاده می‌کنید یا اینترنت موبایل، شما می‌توانید به راحتی از هرجایی که می‌خواهید وارد دنیای دیجیتال شوید و اوقات فراغت خود را با گوشی آیفون سپری کنید. اما ممکن است گاهی اوقات به دلایل مختلفی مثل سفر کردن با هواپیما یا آنتن دهی ضعیف برخی از مناطق به اینترنت دسترسی نداشته باشید. اما نگران این موضوع نباشید، زیرا بازی‌های سرگرم کننده زیادی در App Store وجود دارند که بدون اتصال به اینترنت کار می‌کنند!

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

با آنکه این روزها اکثر بازی‌ها برای اجرا نیاز به دسترسی به اینترنت دارند، اما در مقابل یک سری بازی هیجان انگیز نیز وجود دارند که شما می‌توانید بدون نگرانی از اتصال به اینترنت، ساعات زیادی را با آن‌ها بازی کنید و سرگرم شوید. به همین بهانه قصد داریم تا در این پست ۶ بازی معروف و آفلاین را برای کاربران گوشی‌های آیفون معرفی کنیم.

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۱- بازی Jetpack Joyride

اگر می‌خواهید که در اوقات فراغت خود حسابی سرگرم شوید و یک بازی آفلاین را تا مرز بی‌نهایت بازی کنید، بازی Jetpack Joyride را فراموش نکنید. بازی آفلاین Jetpack Joyride که یک بازی دوندگی است، توسط تیم Fruit Ninja ساخته شده و یکی از اعتیاد آورترین بازی‌های اپ استور است.

در این گیم شما به عنوان Barry Staekfries (که نام کاراکتر اصلی بازی است) بازی خواهید کرد. در این بازی شما باید از تا جایی که می‌توانید از دشمن دور شوید و با ضربه زدن روی صفحه کارهای مختلفی انجام دهید.

فریب ساده بودن این بازی را نخورید، زیرا بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است. در طول بازی ابزارها و سلاح‌های متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و بازی را پیش ببرید. از اژدها گرفته تا ربات‌های غول پیکر و جت پک‌های جالب در این گیم آن را به یک بازی جذاب و اعتیاد آور تبدیل کرده‌اند.

دانلود از اپ استور

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۲- بازی Journey برای آیفون

اگر از علاقمندان به بازی‌های ایندی هستید، احتمالا نام بازی Journey را شنیده‌اید. این بازی یکی از زیباترین بازی‌هایی است که در سال‌های اخیر عرضه شده است و موسیقی‌های بسیار زیبای این بازی نامزد جایزه Grammy نیز شدند. شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی این بازی آفلاین را در گوشی آیفون خود نصب کنید.

ویژگی‌های جذاب این بازی از تصاویر شگفت انگیز گرفته تا موسیقی و فضای آرامش بخش، ارزش دانلود و نصب آن را دارد. در این گیم شما به عنوان یک کاوشگر با پیدا کردن ویرانه یا خرابه‌ها در بیابانی بی کران تلاش می‌کنید تا بفهمید که چه اتفاقی برای یک تمدن باستان افتاده است.

این گیم یک بازی خطی است، اما شما می‌توانید با بازی کردن و یافتن جزئیات، چیزهای بیشتری در مورد داستان آن بفهمید. اگر نمی‌خواهید که این بازی را به تنهایی تجربه کنید، می‌توانید آن را به صورت آنلاین با کاربر دیگری تیمی انجام دهید. با آنکه تقریبا ۱۰ سال از عرضه بازی Journey میگذرد، اما این بازی یک ماجراجویی شگفت انگیز است که عاشق آن خواهید شد.

دانلود از اپ استور

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۳- بازی Chess

بازی Chess – شطرنج یکی از معروفترین بازی‌های تخته‌ای در جهان است. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به یکی از محبوبترین وب سایت‌ها یعنی Chess.com این بازی را انجام دهید.

با آنکه این اپ عمدتا به صورت آنلاین مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد، اما شما می‌توانید این بازی را به طریقه‌های مختلفی به صورت آفلاین انجام دهید. در واقع شما می‌توانید این بازی را با ربات‌های رایانه‌ای که از حد متوسط تا پیشرفته هستند، انجام دهید.

همچنین می‌توانید با قرار دادن بازی روی حالت Solo Chess خود را به چالش بکشید و با تمرین سطح بازی خود را ارتقا دهید. پس از آنلاین شدن می‌توانید کارهای جالب زیادی مثل بازی پازل با بیش از ۴۰ میلیون کاربر دیگر انجام دهید.

دانلود از اپ استور

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۴- بازی Limbo برای آیفون

اگر به انجام بازی های ترسناک علاقه دارید، بازی Limbo گزینه مناسبی است. Limbo یک بازی کلاسیک مستقل است که داستان آن بدون گفتن هیچ کلمه‌ای گفته می‌شود.

شما یک جهان سیاه و سفید را کشف می‌کنید، اما نمی‌دانید که کجا هستید و هدف شما چیست. تنها چیزی که باید بدانید این است که به بازی ادامه دهید و در این مسیر زنده بمانید.

بازی Limbo بسیار سرگرم کننده و جذاب است. حتی اگر طرفدار بازی‌های ترسناک نیستید، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد. ترکیب دنیای شوم با یک داستان توهم انگیز این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های موجود در ‌App Store تبدیل کرده است.

دانلود از اپ استور

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۵- بازی BADLAND

بازی BADLAND یکی دیگر از بازی‌های کلاسیک اپ استور است که شدیدا پیشنهاد می‌شود این بازی جذاب آفلاین را امتحان کنید. این بازی به صورت پیمایش از کنار است که شما در آن به عنوان یک موجود جنگلی کوچک بازی می‌کنید.

شما به دنیایی ماجراجویانه با گرافیک چشم نواز و گیاهان و حیوان‌هایی منحصر به فرد قدم خواهید گذاشت. البته این مسیر با خطرات و تهدیدهای گوناگونی همراه است. برای آنکه از موانع مختلف عبور کنید، باید از قدرت‌ها و ابزار مختلف استفاده کنید.

بهترین بخش بازی BADLAND این است که از ویژگی بازی آفلاین چند نفره برخوردار است. حداکثر ۴ نفر می‌توانند با یک دیوایس بازی کنند و با همکاری هم در یک ورژن اصلاح شده از مراحل مختلف عبور کنند.

دانلود از اپ استور

۶- بازی Monument Valley 2 برای آیفون

این بازی نیازی به معرفی ندارد و محصول سال ۲۰۱۴ است. Monument Valley 2 یک بازی خارق العاده با تصاویر و فضای جذاب را به شما ارائه می‌دهد. در این بازی شما باید مادر و فرزندی را در مسیر یک سفر در میان ساختمان‌های عجیب و غریب با معماری جادویی و مسیرهای خیالی با پازل‌های لذت بخش هدایت کنید.

شما باید به Ro کمک کنید تا به فرزند خود معماهای دره را آموزش دهد و در محیط های خیره کننده با دستکاری معماری ساختمان‌هایش به کاوش بپردازید و او را راهنمایی کنید تا از راه‌های عجیب به مقصد برسد.

این معماها چندان سخت نیستند، اما گاهی اوقات پیچیده می‌شوند. خوشبختانه، شما در این مسیر بیش‌تر جذب موسیقی شگفت انگیز یا مناظر زیبا متمرکز خواهید.

بازی Monument Valley 2 نسبت به بازی ۱ آن موفق‌تر بوده است، اما اگر فرصت دارید هر دوی آن‌ها را امتحان کنید.

دانلود از اپ استور

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

۶ بازی معروف و آفلاین برای آیفون

اشتراک گذاری این پست :

ثبت نام

وارد شوید