آیدی فیکسر

احتمالا شهریور ماه شاهد آیفون ۱۳ خواهیم بود

اپل احتمالاً به حالت روتین قبلی خود برای معرفی آیفون‌ها برمی‌گردد. طبق گفته‌های Dan Ives از تحلیلگران Wedbush، هفته سوم ماه سپتامبر میلادی (هفته آخر شهریور) تاریخ احتمالی معرفی آیفون بعدی خواهد بود.

احتمالاً آیفون ۱۳ در شهریور ماه معرفی می‌شود

با این حال طبق تحقیقی که با وبسایت MacRumors درمیان گذاشته شده، احتمال عقب افتادن این تاریخ به اوایل اکتبر (هفته دوم مهر) هم وجود دارد:

«ما اطلاعات زیادی درخصوص خط تولید نسخه‌های آیفون ۱۳ خوانده‌ایم تا برای معرفی در اواخر سپتامبر آماده باشند. از نگاه زمانی، ما احتمال می‌دهیم آیفون ۱۳ در هفته سوم سپتامبر معرفی شود با آنکه احتمال دارد تا اوایل اکتبر نیز به تعویق بیافتد.»

شرکت اپل معمولاً گوشی‌‌های هوشمند خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند اما تمام مدل‌های آیفون ۱۲ در اکتبر سال گذشته معرفی شدند. معرفی آیفون ۱۲ و دیگر نسخه‌هایش بدلیل محدودیت‌ها و شرایط قرنطینه ویروس کرونا، خارج از برنامه همیشگی بوده است. با بازگشایی خط‌های تولید، برگشت اپل به روتین هرساله‌اش اتفاقی عجیب نخواهد بود.

احتمال معرفی آیفون 13

احتمال معرفی آیفون ۱۳

همچنین Ives ادامه می‌دهد که در نسخه‌های بعدی آیفون از فضای داخلی ۱ ترابایتی و اسکنر LiDAR در تمامی مدل‌ها پشتیبانی می‌کنند. با این حال Ming-Chi Kuo تحلیلگر TF International Securities احتمال می‌دهد که فقط مدل‌های پرو از اسکنر LiDAR پشتیبانی می‌کنند.

در پایان

همه ما بی‌صبرانه منتظر معرفی آیفون جدید هستیم. آیفونی یک ترابایت با قابلیت‌های جدید و نسل دوم آیفون‌های ۵G. به نظر شما آیفون بعدی چه نامیده خواهد شد؟ آیفون ۱۳ یا ۱۲S؟

اشتراک گذاری این پست :

ثبت نام

وارد شوید