آیدی فیکسر

آیفون SE نسل جدید احتمالا سال ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود

گمانه زنی‌ها نشان می‌دهند که کمپانی اپل به این زودی‌ها قصد ندارد از آیفون SE نسل جدید خود رونمایی کند و حداقل تا یکی دو سال آینده نمی‌توانیم آن را ملاقات کنیم.

بنا به گفته راس یانگ (تحلیل‌گر بازار نمایشگرها)، اپل هیچ تغییر اساسی در اندازه صفحه نمایش آیفون SE نسل جدید خود ایجاد نخواهد کرد. یانگ می‌گوید که نسل جدید این گوشی نمایشگر ۴.۷ اینچی خود را حفظ خواهد کرد و همچنین این نمایشگر LCD خواهد بود.

طبق گفته‌ی راس یانگ آیفون SE جدید در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد و ممکن است که به شبکه بی‌سیم ۵G با پوشش باند زیر ۶ گیگاهرتز مجهز شده باشد. در تایید این موارد گفته شده از آیفون اس ای جدید، تحلیل‌گر دیگری به نام مینگ چی کو نیز گفته است که آیفون SE نسل جدید در سال ۲۰۲۲ و به صورت ۵G عرضه خواهد شد.

آیفون SE نسل جدید

آیفون SE نسل جدید

همانطور که راس یانگ گفت آیفون اس ای جدید با نمایشگر ال سی دی ۴.۲۲ اینچی در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. اما شایعات مبنی بر داشتن فناوری ۵G نیز وجود دارد. همچنین برخی از گمانه زنی‌ها نشان می‌دهند که نسخه ۶.۱ اینچی این گوشی نیز در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد که به جای ناچ بالای صفحه از طراحی پانچ هول بهره می‌برد.

طبق گفته یانگ، در نسخه ۲۰۲۲ تغییرات جزئی را مشاهده خواهیم کرد. یانگ در ادامه گفت که شایعاتی مبنی بر حذف بریدگی بالای صفحه در آیفون SE جدید و طراحی پانچ هول به جای آن به گوش می‌رسد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که سایز نمایشگر این دیوایس ۶.۱ اینچ خواهد بود و جذابیت مدل فعلی را خواهد داشت.

آیفون SE نسل جدید احتمالا سال 2023 رونمایی می‌شود

آیفون SE نسل جدید احتمالا سال ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود

احتمال دارد که در آینده طراحی هول پانچ فقط مخصوص آیفون SE نباشد، زیرا به گفته‌ی Kuo – کو، اپل در حال برنامه ریزی برای تغییر طرح برخی از آیفون‌های ۲۰۲۲ خود است. احتمالا اپل این تغییرات را در آیفون‌های گران قیمت و پرچمدار آن سال اعمال کند. اما با این حال ممکن است که شاهد تغییراتی در طراحی‌ گوشی‌های آیفون سال آینده نیز باشیم.

طراحی هول پانچ در گوشی‌های هوشمند برخی از برندها مثل سامسونگ نیز مشاهده می‌شود. از این رو کمپانی اپل هم مدتی است که قصد دارد بریدگی یا همان ناچ بالای نمایشگر را حذف کند و به احتمال زیاد طراحی هول پانچ را جایگزین آن کند.

اشتراک گذاری این پست :

ثبت نام

وارد شوید